Velkoobchodní prodej sortimentu pro nejmenší, těhotenského zboží a potřeb pro maminky

SK

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky provozovatele internetového velkoobchodu Nellys.cz
 
Provozovatelem internetového velkoobchodu: 
www.nellys.cz 
    je firma:
    ADELAINE trade s.r.o.
    IČO 28613902
    DIČ CZ 28613902 
    Jsme plátci DPH
    Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Jablunkově.
    Spisová značka: C 34747 vedená u rejstříkového soudu v Ostravě

 
    Sídlo firmy:
    ADELAINE trade s.r.o.
    Mosty u Jablunkova 799
    Mosty u Jablunkova
    739 98

 
    Doručovací adresa firmy:
    ADELAINE trade s.r.o.
    Staré město 865
Třinec 739 61

    Reklamace:
        ADELAINE trade s.r.o.
    Staré město 865
Třinec 739 61

kt: purchase@nellys.cz

 


 
    Provozní doba:
    7:00-15:00 hod v pracovní dny
    Tel:    +420 558 341 693
    Mob: + 420 722 920 924

 
    Osobní odběr - popř. dle dohody:
    Všední dny v době od 7:00 do 14:00 na adrese:

        ADELAINE trade s.r.o.
    Staré město 865
Třinec 739 61

    Účty pro platby předem:

 
    Platby v CZK

 
2501031680 / 2010 Fio banka
( IBAN CZ 44 2010 0000 0025 0103 1680 )

234893374 / 0300  ČSOB 
( IBAN CZ 74 0300 0000 0002 3489 3374 ) 
 
                 3224425319 / 0800 Česká spořitelna 
( IBAN CZ 98 0800 0000 0032 24425319 )  

 
Platby v € 

    4010735148 / 7500 ČSOB SK 
( IBAN SK 94 7500 0000 0040 1073 5148 ) 

 
2101031681 / 2010 Fio banka - Eur
(IBAN CZ 35 2010 00000 0021 0103 1681)


 
  
 
 Všechny ceny v internetovém obchodě www.nellys.cz jsou konečné včetně DPH.

    Z ceny obdrží kupující procentuální slevu dle obratu z prodeje - cena zobrazena po přihlášení je již s danou slevou. 

    Nakupovat mohou pouze osoby s živnostenským opravněním.
    V případě, že máte zájem o spolupráci, je potřeba provést registraci. 
Po registraci ověříme Vaše IČ a následně Vám budou spuštěny velkoobchodní ceny.

    Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.nellys.cz jsou závazné. 
    Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí!

Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí obchodními podmínkami nebo příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. 

    Od 1.7.2011 jsme stanovili minimální výši objednávky na 1000 kč (40eur) bez DPH, v případě nižší objednávky bude účtováno balné ve výší 50kč k poštovnému. 
    Do výše objednávky se nezapočítává pevné poštovné, poštovné dle výše objednávky a doběrečné.

    Kupující si zboží vybere v internetovém katalogu. Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v internetovém katalogu v době objednání výrobku.

    Zákazník je srozumněn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.
    U textilu je zboží vyhotoveno strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii, což není bráno jako vada výrobků.

    Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odesláním objednávky v eshopu.

   

 
     Zboží na Nellys.cz je určeno k dalšímu prodeji třetí osobě. 

Firma ADELAINE trade s.r.o. – Velkoobchod Nellys.cz  
nenese  zodpovědnost za podnikatelské riziko našeho klienta - prodejce.
Pokud náš klient objedná zboží za účelem dalšího prodeje třetí osobě –   vlastnímu zákazníkovi, 
který zboží nepřevezme nebo vrátí bez udání důvodů, nejsme povinní zboží 
zpět převzít a to s důvodů že mezi  firmou  ADELAINE trade s.r.o. a třetí osobou nevzniká žádný právní vztah.
 

 
    Způsob úhrady
1. Dobírka: Zboží  lze koupit na dobírku, při převzetí zboží v hotovosti (osobní převzetí elektronicky objednaného zboží).
2. Převodem se splatností:  Platba převodem se splatností lze pouze při delší spolupráci - novým zákazníkům bez platební historie odesíláme pouze na dobírku.
3. Převodem: Platba předem, zboží odesíláme až po úhradě, podklady k platbě naleznete v kopii objednávky. 
V případě slevových akci, vyčkejte na nové platební údaje, zpětně akce nenavádíme.                                                                                                                                                    

Vyhrazujeme si právo, v případě, že zákazník nemá uhrazené faktury, zboží nedodat nebo po dohodě změnit dodání z platby předem - na platbu dobírkou.

    Zboží odesíláme přepravní společností GEIS, PPL, GLS nebo ČESKOU  POŠTOU - kurýrem s doručením do 24 h od odeslání. 

    Vyplněním nákupního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetové prodejny, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování
osobních údajů o 
kupujícím a o jeho nákupech.

    Přijetí a odeslání objednávky je objednavateli potvrzeno informativním mailem na zadaný mail.
 
    Dodací lhůta je mezi 2 - 10 pracovním dnem, nejpozději však do 14 - 21 pracovních dnů.
V případě, že mělo dojít k prodloužení dodací doby, budeme Vás informovat.

    Sety do postýlek - pokud nejsou uvedeny skladem - jsou šity na zakázku přímo u výrobců.

    Veškeré sady, povlečení a doplňky do postýlky jsou pouze na objednávku přímo od výrobce (jsou šity na zakázku). Odeslání je do 14 pracovních dnů.
    Prodejce si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případech kdy se již zboží nevyrábí nebo nedodává popř. výrazným způsobem došlo ke změně ceny u dodavatele. 
   O této informaci je vždy VO zákazník informován.

   
 
Cena a způsob doručení zboží, cena včetně DPH.

    Poštovné/přepravné je od 89 kč bez DPH (dle hmotnostni a objemu zásilky) při platbě převodem na účet .
Cena přepravy se Vám vždy zobrazí v po vhození zboží do košíku, vyjma nábytku a objemného zboží. Obsahuje-li objednávka objemné zboží
bude výše přepravy upravena dle aktuální tabulky ceny přepravy, kterou najdete v tabulce níže.

Zboží odesíláme přepravní společností GEIS, PPL, GLS nebo ČESKOU  POŠTOU - kurýrem s doručením do 24 h od odeslání. 
V případě zájmu o jiného dopravce nás kontaktujte.

    V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 45 Kč s DPH poplatek za doběrečné. 

    Objednávka je vyšší jak 10 000 Kč s DPH, přepravné neúčtujeme*. 

Do výše objednávky se nepočítá objemné zboží, které má své neměnné přepravné.
Podrobné informace k přepravě najdete níže, kde je tabulka se stažení.
     Tabulka ke stažení ZDE - klikněte.

V případě, že Vaše objednávka bude obsahovat nábytek a zboží viz. tabulka, vyčkejte na nový náhled faktury, která bude upravena o přepravné.
Děkujeme.
V opačném případě, Vám bude částka dofakturována dodatečně.

 

    (*nevztahuje se k postýlkám, postelím, tříkolkám, košům, komodám, skříním, kočárkům, autosedačkám a zboží s hmotností více jak 30kg - neplatí pro poplatek za dobírku).

    Při objednávce uvádějte : 
    Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
    Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.
        Tyto informace nám rovněž sdělte v případě že zboží odesíláme přímo Vašemu klientovi.
 

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. 
Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. 
Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.


 
AKCE - SLEVY

Podmínky různých akcí, slev vždy najdete v podmínkách akcí. 
AKCE - SLEVY se nesčítají a nelze si je nárokovat v případě faktur po splatnosti.
AKCE - SLEVY nenávadíme zpětně - pokud je u akce uvedeno vyčkejte na upravenou částku, je potřeba na novou částku vyčkat - poté nárok na slevu zaniká.
Vyhrazujeme si právo nepřiznat slevu, akci zákazníkovi, který má evidovanou fakturu/y po splatnosti.


 
VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

V době od 1. 10. 2019 až do odvolání nelze zboží vzhledem k nastávající sezóně z provozních důvodů vrátit.
O možnosti zboží opět vracet budete informování emailem.
( neplatí pro nepřevzaté zásilky z dropshippingu, ty budou stále zpracované dosavadním způsobem )

Neprodané zboží (vrácené zboží zákazníkem) lze jen po domluvě vrátit dodavateli dle následujících podmínek.
Tyto podmínky jsou platné pro zboží nakoupeno od 13.5.2015, zpětně tyto podmínky nelze praktikovat.

Podmínky k vrácení zboží:
Tuto výhodu vrácení zboží umožňujeme jen zákazníkům s výbornou platební morálkou!

1. Zboží, které chcete vrátit nesmí jevit známky používání, nesmí být použito, musí být v původním obalu se všemi štítky a polepy. 
Nelze vrátit zboží, které je starší více jak 12měsíců od zakoupení.
Náklady spojené s vrácením si hradí odesílatel.
V případě, že zboží nebude splňovat výše uvedené náležitosti bude vráceno zpět na Vaší adresu na Vaše náklady. 


Náklady spojené s vrácením vraceného zboží budou účtovány na Vaše náklady.

2. U vrácení zboží uvádějte vždy i důvod vrácení a číslo faktury, kde toto zboží bylo vyfakturováno - důležité.

3. Nelze vrátit zboží, kde kupující zaplatil na fakturu se splatností a faktura byla uhrazena po termínu.

4. Zpět nelze vrátit kosmetické připravky, zboží s označením ra , bh, a et - zboží z externího skladu.

Vyhrazujeme si právo i zboží nevzít jako vratku i bez udání důvodu. Proto vždy vyčkejte na svolení zdali je vratka možná. 
Bez písemného souhlasu budou vratky automaticky odesílány zpět na Vaše náklady.

 
Důležité !

Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 10% z ceny zboží.
V případě dropshippingu, odečítáme i vyplacenou provizi za vracené zboží).
Při této vratce žádáme o kopii prodejního dokladu, abychom mohli správně vytvořit ODD, bez kopie nebude vratka přijata.

O tuto tento poplatek Vám bude snížená dobropisovaná částka za vrácené zboží.

Nelze požadovat vrácení peněz za přepravné a poplatek odeslání zboží přímo zákazníkovi. 
 
Po odbržení vráceného zboží bude provedena kontrola jakosti zboží a pokud zboží splňuje výše uvedené podmínky.
Hodnotu vraceného zboží lze vybrat pouze na nákup dalšího zboží, peníze nevracíme. 
Vracení zboží lze maximálně 4x za daný rok.

Zboží, které vracíte nelze poslat na dobírku, takto zaslané zboží bude odmítnuto, náklady spojené s tím hradí odesílatel.

Rovněž nelze vrátit zboží, které bylo zhotoveno pro zákazníka na objednávku, dle jeho požadavku (potisk, výšivka, individuální rozměry apod.)

 
Postup k vrácení zboží:

Před vrácením zboží je důležité, aby jste nás předem zkontaktovali a informovali, že se chystáte zboží vrátit. 


 
Kontaktujte nás vždy emailem objednavky@nellys.cz nebo objednavky@nellys.sk

 
Do emailu vždy vypište přehledně:

1. Zboží, které chcete vrátit (kod, množství a název)
2. číslo faktury, kde bylo zboží fakturováno.
 
3. Vyčkejte na písemný souhlas k vrácení zboží.

 
Vyčkejte vždy na potvrzení vrácení, zboží nelze vracet bez tohoto písemného potvrzení.

V případě, že bude rozhodnuto zamítavé stanovisko o vrácení, bude Vám sdělen důvod zamítnutí vrácení.
Vyhrazujeme si právo zboží zpět nevzít při nesplnění výše uvedených podmínek.

 
Zboží k vrácení zasílejte na adresu:

    ADELAINE trade s.r.o.
    Staré město 865
Třinec 739 61

Po obdržení vráceného zboží bude vše znova řádně zkontrolováno a poté Vás budeme kontaktovat nejpozději do 7 - 10 prac. dnů.


 
Výjimky:

Právo na vracení zboží nelze uplatnit u zboží zhotoveného na přání zákazníka/zakázkové zboží - potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka, jiný rozměr a povaha produktů, produkt
vyrobený na zakázku dle atypických rozměrů. Rovněž zpět nepříjímáme kosmetiku a zboží s označením ra... nebo et... - zboží z externího skladu.

 
Dropshippingu/nepřevzaté zásilky klientem VO odběratele.
Velkoobchod Nellys.cz nenese zodpovědnost za podnikatelské riziko našeho klienta - prodejce. Za takto vrácené zboží si rovněž účtujeme administrativní manipulační
poplatek ve výši 10% z ceny zboží + náklady spojené s odesláním (částka vyúčtována ve FV přeprava/balné). Toto platí pro zboží nepřevzato, které bylo odesláno přímo zákazníkovi.

INFORMACE K FAKTURÁM - DROPSHIPPING - DOBÍRKA
PROPLÁCENÍ ODD

Nově od 1. 9. 2021 bude na faktuře DROPSHIPPING - DOBÍRKA, která bude odmítnuta nebo nevyzvednuta zákazníkem, posunuta splatnost této faktury o 7 dní
od vystavení opravného daňového dokladu (ODD).
Prosíme o úhradu této faktury, ODD bude nově hrazen námi.

Na účet budeme vracet částku uvedenou na ODD poníženou o 10 % z hodnoty zboží s DPH a dopravu. Zde bude ODD splatný 14 dní.

V případě nejasností nás kontaktujte.


 
REZERVAČNÍ OBJEDNÁVKY
Nově lze zadat i rezervační objednávku. 
Rezervovat zboží lze max. týden. V případě, že máte zájem o delší rezervaci je potřeba nás informovat, v opačném případě jsou tyto objednávky automaticky stornovány.

 
Jak si zadáte rezervační objednávku?
Objednávku zadejte klasicky a do poznámky napište rezervace a datum kdy chcete zboží odeslat.
Rezervační objednávky, kde nebudeme mít žádnou zprávu -  po týdnu stornujeme.
 

 
REKLAMACE – REKLAMAČNÍ ŘÁD

STÁHNĚTE SI REKLAMAČNÍ PROTOKOL 

 
Důležité 
U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že reklamace dorazí bez písemné informace, nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.

 
    Došlo Vám poškozené zboží?

    V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku
    se známky poškození.
     K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat !

   
 
    Při reklamaci postupujte následovně
    Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

    - na e-mailovou adresu provozovatele eshopu purchase@nellys.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
      zboží zobrazující reklamované vady.
    - kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

 
    Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 

    Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
    Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.

    Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

 
    Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu
Doručovací adresa firmy.
    O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
    Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
    který Vám pošleme emailem po nahlášení reklamace.
    Lhůta pro vyřízení reklamace:
    Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

        Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
         1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
              Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
        Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
        Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
        buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
       
        2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
        3. Neodborným zacházením.
        4. Zboží bylo poškozeno živly.
        5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. yýrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.
        6. Pokud poškození vzniklo při přepravě Vašim přepravcem - před odesláním je nutné si zboží zkontrolovat, reklamace tohoto typu budou automaticky zamítány. Prodejce, který příjme zboží má povinnost si doručené zboží zkontrolovat.
             Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

 
Práva a povinností z vadného plnění
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy
může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U věcí prodávaných za nižší cenu nebo v akci, prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. 
Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


 
Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy 
(bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; 
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), 
má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) 
nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, 
výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 
 
PRODÁVAJÍCÍ NEODPOVÍDÁ ZA VADY, KTERÉ VZNIKLY PŘI PŘEPRAVĚ.

 
Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu
se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, 
jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou
adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. 


 
GDPR - Souhlas se zpracováním obchodních údajů. 

Dne 25. května 2018 vešlo v platnost nové nařízení EU č. 679/2016 (GDPR), které zavádí přísnější pravidla ochrany Vašich osobních údajů. 
Cílem je zajistit, aby Vaše osobní údaje byly opravdu pod Vaší kontrolou. Tedy že Vaše údaje budou vždy v bezpečí a budou využivány výhradně v našém vzájemném obchodním styku a v žádném případě je nepředáme třetí straně.
S přijetím objednávky nám udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů, které jsou nezbytné k vyřízení a odeslání objednávky. 

Cookies

Pro správnou funkci stránek je nezbytné uložit na vaše zařízení malé datové soubory označované jako cookies, .
Účelem cookies je zajistit, aby stránky spolehlivě fungovaly spolu s a efektivnější správou a cílením obsahu stránek a reklam. A zajistit, že Vám bude
doručován pro Vás zajímavý obsah. Cílem není nadměrně sledovat uživatele, proto si samozřejmě můžete ukládání vypnout, nebo uložená cookies smazat.
Učinit tak můžete například ve vašem webovém prohlížeči. Přesto, že se snažíme, aby bez cookies nebyly ovlivněny základní funkce, nemůžeme za případné
nefunkčnosti nést odpovědnost.

Co jsou cookies?
Cookies jsou malé soubory ve Vašem prohlížeči nebo mobilní aplikaci, které slouží k ukládání a přijímání identifikátorů a dalších informací o počítačích,
telefonech a jiných zařízeních, z nichž přistupujete na naše stránky. Pomáhají nám tak poskytovat, chránit a zlepšovat nabízené služby. Pomocí cookies si
stránky na určitou dobu zapamatují vaše preference a úkony, které jste na nich provedli. Jedná se například o přihlašovací údaje, jazyk, velikost písma a
podobné zobrazovací informace. Tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu například při přechodu z jedné stránky na druhou.


Jaké cookies používáme?
Cookies používáme v případě, že navštívíte stránky, a to nejčastěji k přizpůsobení obsahu, anebo k anonymním statistikám ohledně návštěvnosti.
Tyto stránky používají dvě kategorie souborů cookies:
soubory cookies vyžadované k činnosti stránek a zajišťující funkce, nezbytně nutné k využívání stránek
soubory cookies, které nejsou zcela nezbytné k fungování stránek, nicméně jejich používání zlepšuje uživatelský dojem a usnadňuje prohlížení
stránek
Platnost těchto cookies je omezena na WEB, který prohlížíte. Cookies jsou obecně považovány za bezpečné.
Dále můžeme využívat i cookies třetích stran, které slouží k získávání statistik o návštěvnosti a typickém chování uživatelů na stránkách. Jsou umístěny
pomocí skriptu z jiné domény. Uživatele tak lze sledovat napříč doménami. Používají se často pro vyhodnocení účinnosti reklamních kanálů.


Můžete cookies odmítnout?
Soubory cookies můžete smazat v nastavení svého internetového prohlížeče. Odmítnutí je také dále v těchto informacích. Pokud ale nepovolíte použití
cookies, některé funkce nemusí fungovat tak, jak by měly. V nastavení soukromí ve Vašem počítači, kde lze použití cookies odmítnout či zakázat, najdete v
menu příslušného internetového prohlížeče.

Kdo má ke cookies přístup?
Cookies jsou u nás v bezpečí a přístup k nim má pouze technický správce našeho webu - společnost 
Bootiq.

Kam se obrátit v případě dotazů?
Pokud chcete ohledně cookies vědět, napište nám email na adresu marketing@nellys.cz 
nebo na poštovní adresu Třinec Staré město 865, 739 61


Odvolat cookies souhlas
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014. 
V případě změn v podmínkách prodeje bude zákazník informován emailem.

Bezpečná platba kartou

připravujeme ...

Značky, které u nás zakoupíte

      

Položka byla vložena do košíku